Κυριακή 7 Ιουνίου 2009

Ακολουθεί Κολητική Διαφήμηση

Η ιδέα γι αυτό το post μου ήρθε από την παράφραση κάποιας διαφήμησης σε ραδιο-φονική εκπομπή κάποιο πρώι (κόντεψα να τρακάρω από τα γέλια). Την πήρα λοιπόν την τράβηξα και γω λίγο παραπάνω με δικιές μου εμπνσύσεις και ιδού το αποτέλεσμα.

Οοιαδήποτε σύμπτωση με σλόγκαν και διαφημέσεις κομμάτων δεν έιναι συμπτωματική.

Νέα Τρομοκρατία. Με σύμμαχο τον κουκουροφόρο.

Νέα Αστυνομία. Με σύμμαχο τον κουκουλοφόρο. (Ξανά)

Νέα Αυτονομία. Με σύμμαχο εμένα.

Νέα Λαοκρατία. Με σύμμαχο και πάλι εμένα.

Νέα Φαυλοκρατία. Με σύμμαχο τον φαφλατά.

Νεα Πολυκατικία. Με σύμμαχο τον Χαϊκάλη.

ΚΑ.ΣΟ.Κ. Πρώτα ο Κοπρίτης.

ΜΑ.ΣΟ.Κ. Πρώτα ο Μεσίτης.

ΔΑ.ΣΟ.Κ. Πρώτα ο Δαπίτης.

ΡΑ.ΣΟ.Κ. Πρώτα ο Ροδίτης.

ΣΑ.ΜΟ.Κ. Πρώτα ο Σημίτης.

Θα ξεβρομίσουμε τους βόθρους της πολικτικής... ΜΥ.ΡΙΖ.Α!

Θα φωνάξουμε για εσάς στην βουλή... ΤΣΗ.ΡΙΖ.Α!

Θα ξεριζώσουμε τις ενοχλητικές τρίχες της πολιτικής... ΞΥ.ΡΙΖ.Α!

Οι θέσεις μας είναι ξεκάθαρες σαν το νερό... ΠΛΥΜΗ.ΡΙΖ.Α!

Όταν οι άλλοι πήγαιναν εγώ... ΓΥ.ΡΙΖ.Α!

Με μας θα τραγουδάτε όλοι χαρούμενα... ΣΦΥ.ΡΙΖ.Α!

Θα λέμε πάντα την αλήθεια... ΨΙΘΗ.ΡΙΖ.Α!

Θα σας κάνουμε όλους πλούσιους... ΦΑΛΗ.ΡΙΖ.Α!

Ζητάω ταπεινά συγνώμη από τα υπόλοιπα κόμματα αλλά μέχρι εδώ έφτασε η έμπνευσή μου.

Οχι πείτε μου τώρα… δε θα σας λείψουν αυτές οι υπέροχες πολιτικές διαφημίσεις? Με τι θα γελάμε στις διαφημίσεις τώρα? Θα πρέπει να βγάλει κανένα “put the kot down” ξανά κανένας για να σκασουμε κανένα χαμόγελο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: